Logowanie | Rejestracja


Zaloguj się

Nazwa użytkownika:   Hasło:   Loguj mnie automatycznie  
Dzisiaj jest sob lis 17, 2018 4:21 am

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość

Offline
 Tytuł: Powrót do WWE
Post: pt kwie 06, 2018 11:22 am 
Nowy

Rejestracja: sob gru 20, 2014 6:45 pm
Posty: 2
Witam serdecznie. Jakoś w kwietniu 2016 roku przestałem oglądać WWE. Teraz postanowiłem wrócić i stąd moja prośba. Czy byłby w stanie ktoś streścić, co działo się w tym czasie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: pt kwie 06, 2018 4:11 pm 
Superstar
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:41 pm
Posty: 4772
Lokalizacja: Gdańsk
O kurwa stary xD

_________________
Oficjalna wrestlingowa emeryturka: 12.10.2018

Były moderator, administrator, zdobywca nagród...LEGENDA.
#WrestleFansOpelFanbase
Obrazek
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: pt kwie 06, 2018 5:15 pm 
Superstar
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 06, 2013 1:30 pm
Posty: 4180
Lokalizacja: Gniezno
Jinder Mahal został mistrzem WWE na pół roku. Poza tym nic ciekawego. Poważnie.

_________________
Admin Roku 2017
Moderator WrestleFans - 27.04.2016-06.01.2017
User Roku 2015
Best Post 2015
Newsman Roku 2015
Progres Roku 2015
User Miesiąca x2: Wrzesień 2015, Kwiecień 2016


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: pt kwie 06, 2018 5:17 pm 
Mid carder
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 14, 2017 5:57 am
Posty: 627
Lokalizacja: Warszawa
Lesnar jest dalej mistrzem Universal. Pokonał takich gostków, jak Joe, Strowman i jeszcze Reigns (w Fatal 4-Wayu na Summerslam, w którym brali udział wszyscy wymienieni). Z paskiem WWE było tak, że Mahal otrzymał gigantyczny push i pokonał Ortona na Backlash stając się mistrzem federacji aż do jebanego października, gdzie to w Anglii AJ Styles go pokonał. Jinder kinder pokonał podczas swego reignu trzykrotnie Ortona, dwukrotnie Nakamurę i jeszcze coś tam wygrał z kimś. Baron Corbin użył na nim walizki, ale przegrał poprzez roll-up xD

Teraz z Universal jest tak, że Reigns wygrał EC Match i tym sposobem stał się pretendentem (przy okazji w grudniu wygrał ICka i stał się grand slam championem, ale The Miz mu ten tytuł odebrał, bo miał rewanż po tamtej utracie). US to nuda i nawet nie warto o tym pisać poza zjebaniu potencjału w feudzie Styles - Owens. Zamieniali się tym, a walki nie porwały zbyt bardzo. Matt Hardy wrócił do gimmicku Broken, ale w WWE jest WOKEN i pokonał ostatnio Wyatta, który teraz pewnie zmieni swą postać.

U Tagów mieliśmy kozacki feud The New Day z The Usos, a na RAW zadebiutowali The Revival, którzy podczas tego wszystkiego doznali chyba trzech kontuzji i jedynym highlightem poza debiutem był wpierdol od DX i The Club (Balor się połączył z Andersonem i Gallowsem).

Ooo co do powrotów, to The Shield wróciło, ale gdy mieli walczyć na TLC, to Reigns złapał wirusa i jego miejsce zajął... Kurt Angle! GM RAW zawalczył i w 3-on-5 handicap matchu wygrał razem z Rollinsem i Ambrose'em, który po raz pierwszy doznał na tyle poważnej kontuzji, że wrócić ma dopiero gdzieś w lato.

Na Royal Rumble otrzymaliśmy pierwszy w historii Women's Royal Rumble Match, wygrała go Asuka po kopnięciu Nikki w kolano XD Męski, który był zajebisty (moje TOP 3) wygrał Nakamura, a radzę obejrzeć, bo fajne powroty były.

O WMce lepiej poczytaj już w dziale o tej gali i tyle.

Nie mam zbyt dobrej pamięci co działo się niestety u kobiet, a o NXT to bym jeszcze dłużej pisał i mi się nie chcę (pewnie nie oglądasz).

______________________________________

No chuj, Siwy podsumował w sumie cały rok xD

O kurde, dopiero ogarnąłem, że 2016 był dwa lata temu, a nie rok temu XDDD Napisałem Tobie zeszły rok, a w 2016 mieliśmy w sumie fajne walki i powrót do brandów, ale obecnie jest to już kupa, a nie fajny pomysł. Przy okazji Triple Threat The Shield na Battleground i zajebisty feud DIY z Revival.

_________________
Obrazek Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: ndz kwie 08, 2018 11:04 pm 
Nowy

Rejestracja: sob gru 20, 2014 6:45 pm
Posty: 2
Aż musiałem sprawdzić od razu z tym Mahalem, bo nie wierzyłem :D
Dzięki za podsumowanie, bo przynajmniej trochę się obeznałem w świecie WWE. Zastanawiało mnie głowie, czy jeśli obejrzę dzisiaj WM, to nie będę ogarniał, ale szczerze, to chyba aż tyle się nie zmieniło. No nic, pozostaje mi tylko przysiąść i nadrobić zaległości ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  


cron Powered by phpBB © 2007 phpBB Group