Single match - pojedynek pomiędzy dwoma zawodnikami do 2 wygranych frejmów
TT match - pojedynek rozgrywany w teamach np:
TT 1/2 vs TT 3/4 :
1 vs 3 - 2 frejmy
2 vs 4 - 2 frejmy
Jeżeli jeden TT wygra swoje pojedynki - wygrywają mecz
Jeżeli oba TT wygrają po jednym pojedynku - wygrywa TT, który stracił mniej frejmów
Jeżeli oba TT wygrają po jednym pojedynku i mają taką samą różnicę frejmów - no contest
Handicap Match 1/2 vs 3 :
1 vs 3 2 vs 3 oba pojedynki do 2 frejmów wygranych w razie remisu no contest
3 way dance 1 vs 2 vs 3 :
1 vs 2 - 1 frejm
2 vs 3 - 1 frejm
1 vs 3 - 1 frejm
Ten kto wygra najwięcej frejmów wygrywa pojedynek, w przypadku remisu no contest
Break Point Match wygrywa ten, który zdobędzie wyższego breaka w danym frejmie.
Total Break Point Match wygrywa ten, który zdobędzie wyższego breaka w meczu.
Elimination MatchMamy 5 zawodników
1 vs 2 - 1 frejm
wygrany vs 3 - 1 frejm
wygrany vs 4 - 1 frejm
wygrany vs 5 - 1 frejm
Wygrywa osoba, która wygrywa ostatni pojedynek.
Streak match1 vs 2 - do wygrania 2 frejmów pod rząd
No fair matchMamy 3 zawodników
1 vs 2 - 1 frejm
Wygrany zostaje, kto wygra 5 frejm wygrywa cały pojedynek. Nie liczą się pojedyńcze wygrane, liczy się tylko 5 frejm.
6 Man Tag Team Match TT 1/2/3 vs TT 4/5/6
1 vs 4 - 2 frejmy
2 vs 5 - 2 frejmy
3 vs 6 - 2 frejmy
XXX Points MatchGra kończy się gdy ktoś wygra frejm przewagą XXX pkt. Czyli partia może być jedna, może być ich dziesięć.
XXX Total Points MatchGra kończy się wtedy, gdy ktoś osiągnie daną liczbę pkt
Two out of Three Falls Match2 stypulacje wybierają zawodnicy, a 3 ja
Total Point MatchGramy 3 frejmy, wygrywa zawodnik, który uzyska większą ilość pkt w tych 3 frejmach.
np: 50:43, 61:44, 1:101, to mimo przegranych 2 frejmów, i tak wygrywa druga osoba (112:188)
Table matchDwie osoby grają frejma. Nie ważne, kto wygra, a ważne kto wbije ostatnią bilę. Ten kto ją wbije, to "łamie stół"
I Quit MatchWalka 1 vs 1. Zawodnicy grają tyle frejmów, dopóki jeden z nich nie opuści stolika. Mecz odbywa się TYLKO na meczu z rankingiem, aby była świadomość co można stracić
Iron Match Gramy przez godzinę, ile frejmów uda się zagrać, tyle zagramy. Gdy kończy się czas walki ostatniego frejma dogrywamy, ale nie liczy się on do wyniku meczu. Chyba, że jest remis, wtedy niezależnie od tego jaka jest sytuacja na stole, jest on wliczany.
Ladder match Drabina ma X szczebli, każdy szczebel to jedna trafiona bila. Inaczej mówiąc, wygrywa ten który jako pierwszy wbije X bil. W każdym przypadku będę pisał ile "szczebli ma drabina"
Four pocket match Gramy maxymalnie 7 frejmów,ten zawodnik który jako pierwszy wbije 4 razy czarną bile ( chodzi o ostatnią bile która będzie na stole ) wygrywa
SnookerLord SeriesT1 Czł.1 vs T2 czł 1
T1 czł2 vs T2 czł2
T1 czł 3 vs T2 czł3
T1 czł 4 vs T2 czł4
T1 czł 5 vs T2 czł5
( T1 = team jeden, a czł. - członek teamu
Gramy na zasadzie eliminacji do czasu, gdy w jednym z teamów nie zostanie żaden zawodnik.
PowerSnooker gra z najmniejszym limitem na ruch zawodnika, tradycyjnie do 2 wygranych frejmów
Big Table Match. jest to single match rozgrywany na stole profesjonalnym
Snookers Match - W grze nie liczą się punkty tylko liczba ustawionych snookerów
TLC Match -
1 frejm - zasady jak w Table Matchu
2 frejm - Chairs Match ( xxx bil danego koloru )
3 frejm - Zasady jak w Leader Matchu ( 30 szczebli )
Chairs Match ustalam liczbe bil daanego koloru, wygrywa zawodnik, który jako pierwszy wbije dane bile.
Strap Match należy wbić każdą kolorową bile ( nie liczą się te, gdy już nie ma czerwonych )
Falls Match - w pojedynku nie liczą się punkty, tylko ilość fauli popełnianych przez zawodników. Wygrywa ten, który będzie miał ich na swoim koncie mniej.
X Fall Match (w miejsce X piszemy dowolną liczbę, na przykład 1 Fall Match, 2 Falls Match, itd...) Przegranym jest ten, który jako pierwszy popełni X faulów.
X Flag Match - czyli dwie flagi zawieszone są w dwóch łuzach ( jedna łuza dla każdego zawodnika ). Trafienie w łuzę przeciwnika oznacza zdobycie flagi. Wygrywa ten, który jako pierwszy wbije X razy w daną łuze.
Hell in a Cell - Połączenie Chairs Match'u, Table Match'u i po części PowerSnooker.
- Table Match 3 frejmy
- Chairs Match (zawsze) 10 czarnych
Hardcore Match. Walka, którą wygrywa osoba która wygra frejm numer X lub zdobędzie Y punktów lub zdobędzie serię Z.
Old School Match gramy mecz na tym stole
http://gryonline.wp.pl/gry.online-snooker.2004.html ( może być dodana również inna stypulacja do tego pojedynku )
Steel Cage Match walkę można wygrać na 2 sposoby. Wygrywając daną liczbę frejmów lub wygrywając frejma przewagą pkt podaną wcześniej.
Double Ladder Match - jako jeden :szczebelek" drabiny uznajemy wbitą czerwoną wraz z kolorem. Jeśli wbijemy tylko czerwoną to się nie liczy.
6 Hole Chair Match - Trzeba wbić dany kolor (X) do każdej łuzy na stole i jest nieograniczony limit frejmów. Jeśli zawodnik (Y) wbił bilę (X) do 5 z 6 łuz, a zawodnik (Z) wbił tą samą bile do łuzy, zawodnik (Y) musi te 6 wbić od nowa. Mam nadzieje, że się nikt nie pogubił.
Mam nadzieje, że wszystko jest wyjaśnione

W razie niejasności prosze pisać do mnie.
[ Dodano: Czw Kwi 21, 2011 10:56 am ]Od dziś będziemy rozgrywać pojedynki na tych zasadach. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły co do innych stypulacji prosze pisać.