wrestling wwe tna ecw


Chwilowo występuje problem techniczny w serwisie udostępniającym sondy, z których korzystaliśmy od lat. Od razu, jak zostanie rozwiązany, bierzemy się za nowe głosowanie. Prosimy o odrobinę cierpliwości.


Finn Balor poprosił WWE o dłuższy urlop, który zostanie mu udzielony po sierpniowej gali SummerSlam. Przerwa zawodnika ma potrwać blisko dwa miesiące, więc powróci on na początku października, gdy SmackDown będzie debiutowało na kanale FOX.

* W wieku 67 lat zmarł Francisco Alonso Lutteroth, znany lepiej jako Paco Alonso, a więc wieloletni i historyczny właściciel meksykańskiej federacji CMLL. Nowym prezesem federacji została jego córka, Sofia, która i tak od tego pewnego czasu zarządzała już bieżącymi operacjami.

WWE jest obecnie na etapie podpisywania nowych kontraktów z członkami swoich rosterów. W ostatnim czasie Luke Gallows i Karl Anderson podpisali 5-letnie kontrakty, natomiast Braun Strowman związał się z federacją na 4 kolejne lata.



WWE RAW
Odcinki premierowe:
Czwartek, godz. 20:00.
Powtórki:
Sobota godz. 15:00
Niedziela godz. 11:00
Wtorek godz. 18:00

WWE SmackDown!
Odcinki premierowe:
Piątek, godz. 20:00.
Powtórki:
Sobota godz. 18:00
Niedziela godz. 14:00
Środa godz. 18:00

NXT
Odcinki premierowe:
Sobota, godz. 20:00.
Powtórki:
Niedziela godz. 16:00
Środa godz. 20:00
Sobota godz. 12:00

WWE Main Event
Odcinki premierowe:
Niedziela, godz. 13:00.
Powtórki:
Niedziela godz. 17:00
Środa godz. 21:00

WWE Stomping Grounds
Środa 17.07.2019
godz. 20:00
Powtórka:
Czwartek godz. 15:00
Sobota godz. 10:00
Niedziela godz. 18:00





Zapowiedź dzisiejszych gal AEW Fight for the Fallen i EVOLVE 10th Anniversary
Dodano: 13-07-2019, 12:51
Już dzisiaj w nocy w Daily’s Place w Jacksonville odbędzie się kolejna gala All Elite Wrestling, pod nazwą Fight for the Fallen. Nazwa eventu nie jest przypadkowa, gdyż ma ona charakter charytatywny – zyski z gali przekazane będą na rzecz osób poszkodowanych wskutek strzelanin w rejonie Jacksonville i ich rodzin.

Do Pre-Show tej gali zapowiedziano ostatecznie dwie walki:
- Britt Baker & Riho vs. Bea Priestley & Shoko Nakajima
- Sonny Kiss vs. Peter Avalon.

Z kolei główna karta prezentuje się następująco:

Dark Order vs. Angelico & Jack Evans vs. Jungle Boy & Luchasaurus

SoCal Uncensored vs. Lucha Bros

Jimmy Havoc, Darby Allin & Joey Janela vs. MJF, Sammy Guevara & Shawn Spears

Adam Page vs. Kip Sabian

Brandi Rhodes vs. Allie

Kenny Omega vs. CIMA

Cody & Dustin Rhodes vs. The Young Bucks






Także dzisiaj w 2300 Arena w Filadelfii odbędzie się gala EVOLVE 10th Anniversary, której transmisja przeprowadzona zostanie na WWE Network. Karta tego wydarzenia prezentuje się następująco:

Josh Briggs vs. Anthony Greene

Curt Stallion vs. Sean Maluta vs. Stephen Wolf vs. Harlem Bravado

Babatunde vs. Colby Corino

Shotzi Blackheart vs. Brandi Lauren

Anthony Henry vs. Arturo Ruas

Matt Riddle vs. Drew Gulak

EVOLVE Tag Team Championship
Eddie Kingston & Joe Gacy vs. AR Fox & Leon Ruff

EVOLVE vs. WWN Championship – Winner Take All
Austin Theory vs. JD Drake

NXT Championship
Adam Cole vs. Akira Tozawa



Autor:
Piotr Gilewski



Dodano: 06-07-2019, 13:40
Host: ip-31-0-120-147.multi.internet.cyfrowypolsat.pl, IP: 31.0.120.147

Reigns to bardzo lojalny piesek :) ale trudno się dziwić skoro ma się taką pozycję mimo bycia przeciętniakiem.

autor: Karol Krawczyk

Dodano: 06-07-2019, 13:49
Host: bdr169.neoplus.adsl.tpnet.pl, IP: 83.28.3.169

The Big Dog Drewniany Roman szczeka jak mu Wąs Makmen rozkaże :)

autor: dablju sucks

Dodano: 06-07-2019, 14:07
Host: 89-78-184-96.dynamic.chello.pl, IP: 89.78.184.96

Postwawmy na mlodziez Erica Bishoffa na twarz federacji
rozwalił nwa u wcw schrzanił tna
to zycze sukcesów dlaczych w wwe

autor: Nightstakler

Dodano: 06-07-2019, 14:17
Host: cpc1-nrte32-2-0-cust373.know.cable.virginm.net, IP: 82.7.53.118

@Karol Krawczyk

Roman jest przeciętny, ale jest dużo lepszy w ringu niż promowany przez tyle lat Cena, ktory w latach 2007-2013 był w ringu fatalny, Roman jest od niego lepszy, inna sprawa, że Cena ma o wiele lepszy mick skill, ale w walkach jednak liczy się ring skill, a Roman wcale nie jest aż tak beznadziejny jak sie go przedstawia

autor: Deadman

Dodano: 06-07-2019, 14:56
Host: host-94-251-215-197.dynamic.mm.pl, IP: 94.251.215.197

Szkoda tylko, że WWE przez tyle lat opierało się na programach i charyzmie głównych postaci, a nie na wybitnych walkach i dziwnym trafem, gdy zaczęli od tego odchodzić, to zaczęły się problemy z frekwencją i oglądalnością

autor: Kapitan Suchar

Dodano: 06-07-2019, 15:15
Host: 107-178-38-29.IP.cloudmosa.com, IP: 107.178.38.29

Roman Reigns pięknie zaorał aew :)

autor: Fenomenalny The Guy

Dodano: 06-07-2019, 15:26
Host: host-89-230-15-227.dynamic.mm.pl, IP: 89.230.15.227

Vince orze Reignsa trzymając go na takiej smyczy, że on sam pierdnąć bez udziału Vinca nie może. Też mi coś, pf.

autor: The Best Of The Best

Dodano: 06-07-2019, 15:26
Host: apn-31-0-46-155.dynamic.gprs.plus.pl, IP: 31.0.46.155

@FTG

Chyba sobie jaja chłopcze robisz. AEW już po starcie zaorało WWE. Może po tym jak Heyman i Bischoff będą układać RAW i Smacka, to może jeszczce WWE powstanie z kolan. Reigns może conajwyżej zdobyć pas WWE, ale do Moxleya czy Omegi podjazdu nie ma. Nie trzeba być ekspertem by to wiedzieć. Ale cóż, dziecko tego nie pojmie, bo ogląda tylko WWE. Nie będę ukrywać, oglądam WWE, Imapct, NJPW i AEW, kiedyś jeszcze ROH, ale teraz nie tak bardzo. Na pewno mam większą wiedzę na temat wrestlingu niż nie jeden ,,ekspert'' typu FTG czy inny Guyo podobny, zaślepiony wyłącznie WWE.

autor: Pogromca

Dodano: 06-07-2019, 16:56
Host: host154-250-211-80.static.arubacloud.pl, IP: 80.211.250.154

najlepsze jest to ze Rollins i Reigns to najslabsze topy w WWE od lat ktore nie dosc ze nie maja charyzmy to jeszcze robia wszystko grzecznie tak jak im Vince kaze jak male pieski. gdzie im do Hogana, Austina, Rocka, Ceny i Punka pod tym wzgledem charakteru i charyzmy czyli czegos co pociaga tlumy, to samo ma Moxley ktory niczym Austin w 98 bedzie teraz twarza AEW i Rollins z Reignsem nigdy nie beda mieli do niego podjazdu udowadniajac ze to on zawsze byl tym najlepszym i najbardziej wszechstronnym z Shield, w AEW mamy teraz druga Attitude ere wiec WWE dlugo sie z kolan nie podniesie

autor: logan

Dodano: 06-07-2019, 17:02
Host: 89-64-38-72.dynamic.chello.pl, IP: 89.64.38.72

XDDDDDD

autor: DEWASTATOR LF

Dodano: 06-07-2019, 17:12
Host: host-89-228-131-209.dynamic.mm.pl, IP: 89.228.131.209

No zaorali nie ma co... hahhaha. Hali przygotowanej na 5000 osób na Fyter Fest nawet nie zapełnili, to na Stomping Grounds było więcej ludzi. Zaoranie ostre. Oglądalność PPV nawet nie 200 tysięcy, a tyle miały najgorsze gale WWE za czasów wyłącznej dystrybucji PPV. Ale oranie masakra. Bardzo się mylisz.

autor: Tbdn99

Dodano: 06-07-2019, 17:26
Host: host-81-190-214-223.dynamic.mm.pl, IP: 81.190.214.223

Przestałem czytać po "AEW już po starcie zaorało WWE". Rozumiem entuzjazm nowym tworem, który jest dobrą nowiną z wielu względów, ale tak samo jak cytowany przez Ciebie FTG jest zaślepiony miłością do WWE, tak samo Ty jesteś zaślepiony nienawiścią do WWE.

autor: ARRRGH

Dodano: 06-07-2019, 17:27
Host: cmv117.neoplus.adsl.tpnet.pl, IP: 83.31.149.117

"w AEW mamy teraz druga Attitude ere"

Ta tylko że ona się skończy wraz z nadejściem tygodniówek xD

autor: Locagus

Dodano: 06-07-2019, 17:30
Host: host154-250-211-80.static.arubacloud.pl, IP: 80.211.250.154

up
zdajesz sobie sprawe ze DARMOWYCH gal od AEW sie nie wlicza ? DoN sie liczy jako duza gala PPV a potem All Out ktore jest wyczekiwane dzien po dniu. i wcale nie przesadzam ze kazdy madry fan wie ze AEW juz wyprzedzilo WWE poziomem prezentujac swoja Attitude ere i genialna twarz swojej fedki ktora jest skierowana dla starszych (a nie dzieci jak Rollins i Reigns) jako reprezentant przemocy i hardcoru w wrestlingu

autor: logan

Dodano: 06-07-2019, 17:37
Host: ip-31-0-85-169.dynamic.gprs.plus.pl, IP: 31.0.85.169

@ARRGH

Nie jestem zaślepiony nienawiścią do WWE, ale AEW prezentuje się lepiej niż WWE w ostatnim czasie.

@logan

Masz rację, Roman i Seth nie nadają się na twarze federacji. Roman już prędzej. Ale są na smyczy Vince'a, który ich promują na maksa, pod warunkiem, że nie będą mu fikać. John Cena, CM Punk, czy Stone Cold byli od nich wiele lepsi. Co z tego, że ringowo byli kiepscy, jak mieli to coś, że każdy chciał ich oglądać. WWE powinno na samym początku wypromować jakąś nową gwiazdę, a nie non stop ci sami, którzy się przejedli. Mox po tym jak trafił do AEW odżył. Prezentuje się o wiele lepiej, jak ma większą swobodę. Może być kolejnym Stone Coldem. Z WWE takim zawodnikiem wg. mnie jest trochę Owens z ostatniego SmackDown.

autor: Pogromca

Dodano: 06-07-2019, 17:53
Host: dslb-088-071-182-178.088.071.pools.vodafone-ip.de, IP: 88.71.182.178

Pogromca, Punk kiepski w ringu?

autor: Royal

Dodano: 06-07-2019, 17:56
Host: ip-31-0-85-169.dynamic.gprs.plus.pl, IP: 31.0.85.169

@Royal

Nie, chodziło mi o Stone Colda, tylko nie dopisałem o kogo chodzi.

autor: Pogromca

Dodano: 06-07-2019, 17:58
Host: ip-31-0-120-147.multi.internet.cyfrowypolsat.pl, IP: 31.0.120.147

Rollins potrzebuje swobody na majku i w kwestiach kreatywnych. Jak CT będzie mu dalej pisać te ckliwe fejsowe speeche to on dalej będzie wyglądał jak kupa.

autor: Karol Krawczyk

Dodano: 06-07-2019, 18:29
Host: 188.147.41.112.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl, IP: 188.147.41.112

Rollins był super heelem, robił dobre walki i świetne segmenty.
Teraz jedynie wykręci niezłą walkę raz na jakiś czas i tyle. Nic ciekawego w segmentach nie pokazuje.
WWE przeklina teraz Ambrosea bo bez niego nie ma Shield. Zresztą ta stajnia była zakopana po tym jak zrobili powrót z dupy (a nawet dwa) tylko po to żeby fani nie buczeli tak na Romusia.
Zamiast poczekać aż do gry wejdzie jakaś mocna heelowa stajnia (choćby UE) to zlepili losową bandę mięśniaków tylko po to żeby Shieldzi mieli z kim walczyć.
Ktoś tam wyżej pisał że Reigns od powrotu siedzi w wysokim mid cardzie. To niezły midcard jak jedyna walka jaką przegrał to z dziadkiem Shanem XD Jego przeciwnicy to wcale nie Mojo Rawley czy Heath Slater.

autor: Connor

Dodano: 06-07-2019, 18:50
Host: host154-250-211-80.static.arubacloud.pl, IP: 80.211.250.154

Rollins byl lepszym heelem niz facem to fakt ale jednak do heel runu Punka z 2012-13 wciaz nie mial podjazdu (nie bez powodu do tej pory kazdy wspomina jego feudy z Cena, Rockiem i Takerem) bo zeby byc swietnym heelem trzeba miec charyzme, charakter i pelna swobode na micu, Punk to wszystko mial od 2011 a Rollins gral tylko pupilka Authority ktory byl w cieniu wszystkich wydarzen nawet podczas feudu z face'owym Ambrosem ktory juz wtedy przejawial geniusz osobowoscia dlatego byl tak over z fanami, od czasow Punka brakuje w WWE topowego wyrazistego heela ktorego nikt niemoglby tknac, Vince kompletnie skopal postac Moxa bo wlasnie on moglby takim byc ale mial nadal zwiazane rece wiec pokazal jaja i odszedl, teraz chyba tylko Owens przejawia jakis geniusz charakterem, i moze nawet Zayn ale nawet na nich nie chca postawic i dac im swobody by robili co chcieli wiec jak oni chca konkurowac z AEW pod tym wzgledem

autor: logan

Dodano: 06-07-2019, 19:46
Host: dslb-088-071-182-178.088.071.pools.vodafone-ip.de, IP: 88.71.182.178

Moim zdaniem to Punk mial predyspozycje zostania twarza federacji obecnej ery w wwe, jego feud z Cena w 2011 to byl idealny moment na przejecie paleczki.

autor: Royal

Dodano: 06-07-2019, 20:26
Host: 89-64-34-140.dynamic.chello.pl, IP: 89.64.34.140

hehehehe.... wwe w koncu robi kupe pod siebie bo pojawila sie w koncu powazna konkurencja w postaci aew skoro juz takie zagrywki robi xD ciekawe ile dodatkowo im placi lub obiecuje by sie tak zachowywali xD nie lubie wspominac cm punka bo zachowal sie naprawde jak d....ek i caly czas mu to zostalo moze to przez to jego bycie straight edge'm nie zaznal do konca jak sie naprawde zyje i mu odbilo ale nie o tym.... jego feud z jaskiem cena to bylo jedno z najlepszych story w historii wwe i mniej wiecej to co sie teraz dzieje mozna do tego porownac konfrontacje wwe z aew .... ciekawe jak sie skonczy ta walka :)

autor: venom

Dodano: 06-07-2019, 21:08
Host: aeca80.neoplus.adsl.tpnet.pl, IP: 79.186.52.80

A mi się wydaję że Punk zrobi na złość WWE i podpiszę kontrakt z AEW, nawet jeśli podpiszę to uważam że jego umowa będzie coś w stylu Lesnara w WWE, że stoczy kilka walk od czasu do czasu.
Wystarczy że będzie widniał w rosterze AEW a fani będą wyczekiwać jego na każdej tygodniówce :D A przy tym fani będą się gromadzić przy każdej tygodniówce AEW :D

Ja wierzę w to że zrobi strzałę w stronę WWE.
Zaleźli mu za skórę a tu pojawia konkurencja która szanuje zawodników i daje im pole do popisu...
Mox jako rasowy Heel, Punk jako główny Baby Face :D Czego tu chcieć więcej.

A jak Punk podpisze kontrakt z AEW, to dopiero WWE zrobi kupę na rzadko xD I żadne Rollinsy i Roman im w niczym nie pomogą.
Bo to fani domagali się Punka za każdym razem, a co dostali? No nic nie dostali xd Punk dostał solidnego strzała od federacji, fani tak samo.

A jeśli Vince mysli że młodzież lubi oglądać bajzel i błazenadę na kółkach to tym bardziej grubo się myli.

A no i cieszcie się bo niby rating PG ma zostać wzmocniony o kilka literek i będą częściej wulgarne teksty :)
A na SD od października możliwe że rating zmieni się na TV-14 ale to już od FOX zależy.

autor: Savior

Dodano: 06-07-2019, 21:11
Host: ip-37-248-159-206.multi.internet.cyfrowypolsat.pl, IP: 37.248.159.206

Alexa Bliss to materiał na Brazzers , naughty america tam by ją doceniali.

autor: Drajwer mistrz US wwe

Dodano: 06-07-2019, 21:26
Host: host-81-190-227-19.dynamic.mm.pl, IP: 81.190.227.19

Na twarz federacji to ani Rollins ani Roman. Obydwaj są bezbarwni. Jedyną postacią jaka zbierała kolosalne reakcje był Daniel Bryan. Wyrazisty typek jako jeden z nielicznych. Powinni w niego jak najbardziej inwestować

autor: Arbuz

Dodano: 06-07-2019, 21:30
Host: 45-33-129-83.IP.cloudmosa.com, IP: 45.33.129.83

Randy Orton (Legend Killer) > cm srank :)

autor: Fenomenalny The Guy

Dodano: 06-07-2019, 21:31
Host: 89-64-38-72.dynamic.chello.pl, IP: 89.64.38.72

Popi*rdoliło was.... Ktoś wam chyba do wentylacji marihuanę wpuszcza.

autor: DEWASTATOR LF

Dodano: 06-07-2019, 21:44
Host: dslb-088-071-182-178.088.071.pools.vodafone-ip.de, IP: 88.71.182.178

Na ten moment Punk napewno nie powroci poniewaz jest komentatorem w CFFC, jest bardzo zadowolony i ma w dupie wrestling

autor: Royal

Dodano: 06-07-2019, 21:53
Host: aeca80.neoplus.adsl.tpnet.pl, IP: 79.186.52.80

Wczoraj tak sobie czytałem komentarze i jakieś parapety prosili o to żeby ta zesrana łajza Fenomenalny zaczął znowu trollować, jprdl ...

A ten zesrany głąb powrócił zaś i zaś robi to samo...

Przysięgam jakbym ciebie zobaczył przy* bym ci szpadlem pomiędzy ryj żeby już się w końcu zamknął frajerze.

autor: TheBigShow

Dodano: 06-07-2019, 21:58
Host: host-89-230-15-227.dynamic.mm.pl, IP: 89.230.15.227

Jak można komuś przywalić pomiędzy ryj ? xD

autor: The Best Of The Best

Dodano: 06-07-2019, 23:48
Host: ip-31-0-120-147.multi.internet.cyfrowypolsat.pl, IP: 31.0.120.147

Pomiędzy ryj XDDDDD

autor: Karol Krawczyk

Dodano: 07-07-2019, 00:03
Host: apn-37-248-164-87.dynamic.gprs.plus.pl, IP: 37.248.164.87

Roman lepszy od Ceny? Hahahaha dawno się tak nie uśmiałem.. Sam nie wierzę że to napisze ale John Cena był jest i będzie lepszy od tego całego kundelka Romana

autor: Szwagier

Dodano: 07-07-2019, 00:11
Host: 45-33-131-24.IP.cloudmosa.com, IP: 45.33.131.24

Hahaha, ależ to jest piękne uczucie... Jakaś ameba chciała mnie obrazić, a został wyśmiany XDDDDDDD

autor: Fenomenalny The Guy

Dodano: 07-07-2019, 00:18
Host: 89-65-141-235.dynamic.chello.pl, IP: 89.65.141.235

@ ftg
Niespisz Pajacu?Spac mowie dzieciaczku....jestes zakala tego portalu.....glowonogu......czy ty ta swoja mala orzeszkowa glowka cokolwiek przyswajasz?Bawi ciebie wnerwianie innych?Dostrzegasz ty swoja ulomnosc,czy mam ja innym pokazywac,na twoim przykladzie?

autor: satan_tm_0

Dodano: 07-07-2019, 01:40
Host: dslb-088-071-182-178.088.071.pools.vodafone-ip.de, IP: 88.71.182.178

Kasztanki, tiki taki i malaga

autor: Royal

Dodano: 07-07-2019, 09:50
Host: apn-31-0-46-115.dynamic.gprs.plus.pl, IP: 31.0.46.115

@FTG

Zwijaj manatki, nikt Ciebie z twoim zachowaniem nie chce. Jesteś zerem AMEBO. Jestem legendą i to JA jestem twarzą TEJ STRONY, a nie ty. Ty nie masz sojuszników, a ja takowych mam, pisać o kogo chodzi nie będę. Nie lubie spoilerować, ale szykuj się na to, że już wkrótce wszyscy o tobie zapomną. Już ja się o to postaram.

autor: Pogromca

Dodano: 08-07-2019, 15:42
Host: ns11043.ztomy.com, IP: 212.160.68.187

Panie Romanie R. twierdząc że AEW nie jest konkurencją dla WWE, albo kazano to panu powiedzieć, albo jest Pan idiotą. Sam fakt nerwowych ruchów Vincenta, czy uzasanionych i trafnych, to zobaczymy z czasem, nie nam mieszac się do wielkich interesów. Sam fakt podpisania umowy TV, z jedną z najwiekszych sieci w USA, przypomne że na duzo lepszych warunkach niż to ma WWE w Fox itd, daje do myślenia. Duże zaplecze finansowe, roster, który ,to tylko moje zdanie, zamiata roster WWE, to nie jest konkurencja dla WWE ?!, ludzie bądzmy poważni, to jest realna konkurencja, pytanie czy AEW podoła temu ?!, ma wszystko do tego żeby tak było a czas pokaże czy tak będzie. Krótko mówiąc, Romanie, AEW jest realną konkurencją, czy osiągnie i ugruntuje swoje miejsce na scenie wrestlingowej, na miarę WWE ?!, miejmy nadzieję że tak i oby tak było.

Przypomnę moje ciche marzenie, Sting musi zakończyć karierę na antenie TNT !!! :P

autor: JurekR

Dodano: 08-07-2019, 16:40
Host: 89-65-141-235.dynamic.chello.pl, IP: 89.65.141.235

@ Jurek.R
Zgadzam sie w stu procentach.Sting w Wwe zielonego swiatla nie dostanie.W Aew najpewniej tak.A drewniak ta gadka udowadnia tylko,ze po upadku WWE nigdzie w takim biznesie nie znajdzie moim zdaniem zatrudnienia,a jesli go zatrudnia to tam gdzie jego miejsce jobberka.

autor: satan_tm_0

Dodano: 08-07-2019, 17:50
Host: ns11043.ztomy.com, IP: 212.160.68.187

To czy Roman jest drewniakiem czy nie to już zostawmy w spokoju, kwestia gustu. Co do Stinga, nie licze na walkę z Umarlakiem bo i po co ?! czas Tych wrestlerów już minął, powiedzmy to sobie jasno. Jednak co do zakończenia kariery przez Stinga, to wystarczyło by że wyszedł by na rong i podziekował za wsystkie lata :) wskazując logo TNT :) , starsi wiedza o co chodzi ;)

autor: JurekR

<<< newsboard WrestleFans >>>




14. lipca 2019


Mistrzostwo Universal
Last Chance Winner Takes All Mixed tag team
Extreme Rules match

Seth Rollins i Becky Lynch
vs
Baron Corbin i Lacey Evans

Mistrzostwo WWE
Kofi Kingston
vs
Samoa Joe

Mistrzostwo Kobiet SmackDown
Bayley
vs
Alexa Bliss

Mistrzostwo Tag Teamów SmackDown
Triple Threat
Tag Team Match

Daniel Bryan i Rowan
vs
New Day
vs
Heavy Machinery

No Holds Barred
Tag Team Match

Undertaker
i Roman Reigns
vs
Shane McMahon
i Drew McIntyre


Mistrzostwo Cruiserweight
Drew Gulak
vs
Tony Nese


13. lipca 2019


Adam Page
vs
Kip Sabian

Brandi Rhodes
vs
Allie

CIMA
vs
Kenny Omega

Shawn Spears, MJF
i Sammy Guevara
vs
Darby Allin, Jimmy Havoc
i Joey Janela

Cody i Dustin Rhodes
vs
The Young Bucks




23. czerwca 2019


Mistrzostwo Universal
Seth Rollins
pokonał
Barona Corbina

Mistrzostwo WWE
Steel Cage Match

Kofi Kingston
pokonał
Dolpha Zigglera

Mistrzostwo Stanów Zjednoczonych
Ricochet
pokonał
Samoa Joe

Mistrzostwo Kobiet RAW

Becky Lynch
pokonała
Lacey Evans

Mistrzostwo Kobiet SmackDown
Bayley
pokonała
Alexę Bliss

Mistrzostwo Tag Teamów SmackDown

Daniel Bryan i Rowan
pokonali
Heavy Machinery

Roman Reigns
pokonał
Drew McIntyre
'a

Tag Team Match
Kevin Owens i Sami Zayn
pokonali
The New Day

Pre-show
Mistrzostwo Cruiserweight

Drew Gulak
pokonał
Tony'ego Nese'a
i Akirę Tozawę




Designed by Paweł "Boryss" Borkowski

Użyte znaki towarowe, loga i nazwy firm są własnością ich prawnych właścicieli
i zostały wykorzystane tylko w celach informacyjnych i nie mogą być kopiowane bez zgody ich właścicieli.