wrestling wwe tna ecw


Chwilowo występuje problem techniczny w serwisie udostępniającym sondy, z których korzystaliśmy od lat. Od razu, jak zostanie rozwiązany, bierzemy się za nowe głosowanie. Prosimy o odrobinę cierpliwości.


NJPW poinformowało, że po trzech latach powróci turniej Super J Cup. Po raz pierwszy w historii będzie też zorganizowany na terenie Stanów Zjednoczonych i rozpocznie się 22 sierpnia, a zakończy 25 sierpnia.

All Elite Wrestling poinformowało, że Shawn Spears oficjalnie podpisał kontrakt z federacją. Zawodnik wystąpił na Double or Nothing i wziął udział w Casino Battle Royal, natomiast był to jednorazowy występ i Spears przyznał po gali, iż nie związał się jeszcze z AEW. Ostatecznie jednak obie strony dość łatwo doszły do porozumienia, więc udało się podpisać formalną umowę.

Pomimo sygnałów o niezadowoleniu Mike'a i Marii Kanellis z ich statusu w WWE, para zdecydowała się przyjąć propozycję nowych kontraktów, na mocy których związali się z federacją aż do 2024 roku. Według zakulisowych wieści skusiły ich bardzo dobre warunki finansowe, jakie przedstawiła im federacja.



WWE RAW
Odcinki premierowe:
Czwartek, godz. 20:00.
Powtórki:
Sobota godz. 15:00
Niedziela godz. 11:00
Wtorek godz. 18:00

WWE SmackDown!
Odcinki premierowe:
Piątek, godz. 20:00.
Powtórki:
Sobota godz. 18:00
Niedziela godz. 14:00
Środa godz. 18:00

NXT
Odcinki premierowe:
Sobota, godz. 20:00.
Powtórki:
Niedziela godz. 16:00
Środa godz. 20:00
Sobota godz. 12:00

WWE Main Event
Odcinki premierowe:
Niedziela, godz. 13:00.
Powtórki:
Niedziela godz. 17:00
Środa godz. 21:00

WWE Stomping Grounds
Środa 26.06.2019
godz. 20:00
Powtórka:
Czwartek godz. 15:00
Sobota godz. 10:00
Niedziela godz. 18:00





Dodano: ,

Autor:



Dodano: 17-03-2019, 12:08
Host: ip4daba905.direct-adsl.nl, IP: 77.171.169.5

W takim razie wiadomo ktora godz Smackdown bedzie miala najwieksza ogladalnosc ;) Sam obejrze z ciekawosci co ten Kingston tam wymysli. Kurna Vince,tu mnie masz...

Co do dlugosci WM to widac ze w tym roku WWE stawia na ilosc nie na jakosc,szczerze mowiac zaden z pojedynkow w tym roku nie porywa,moze poza starciem kobiet (a i tak wszyscy wiemy ze koniec koncow wygra Becky). Ale materialu na jakis konkretny Main Event tam nie widac.

autor: StunGun

Dodano: 17-03-2019, 12:32
Host: 89-70-64-96.dynamic.chello.pl, IP: 89.70.64.96

17 walk ? ale jak z czego ma być tych 17 walk ? Ja widzę na razie 15:

1.WWE Champ
2.UV Champ
3.IC
4.US
5.RAW TT
6.SD TT
7.Women's TT
8.SD Women's
9.RAW Women's
10.AJ Styles vs Randy Orton
11.The Miz vs Shane McMahon
12.ATGMBR
13.Battle Royal Kobiet
14.Triple H vs Batista
15.Kurt Angle vs John Cena

Ciekawe co jeszcze dodadzą

autor: NJ

Dodano: 17-03-2019, 12:34
Host: 89-70-64-96.dynamic.chello.pl, IP: 89.70.64.96

a i zapomniałem o Cruiserach czyli 16

autor: NJ

Dodano: 17-03-2019, 12:41
Host: 89-64-42-211.dynamic.chello.pl, IP: 89.64.42.211

17te Reigns-McIntyre

autor: DEWASTATOR LF

Dodano: 17-03-2019, 13:05
Host: ip4daba905.direct-adsl.nl, IP: 77.171.169.5

Skonczy sie na tym ze kickoff potrwa 2 godz albo i wiecej i wrzuca tam z 5-6 walk po 10-12 min. Czyli taka klasyczna zapchajdziura. Ehhhhhhh....

autor: StunGun

Dodano: 17-03-2019, 13:31
Host: 088156244235.bartoszyce.vectranet.pl, IP: 88.156.244.235

Jak patrze sobie na karte walk WM34 i przypominam sobie to co tam sie dzialo to naprawde byla tragedia... Brakowalo tam jakiegos wielkiego pojedynku w ktorym nie ma zadnego pasa w tle.
W tym roku mamy juz chociazby Batista vs Triple H, Randy Orton vs AJ Styles, czy nawet Kurt Angle vs ???, zreszta jesli doszloby do walki Roman Reigns vs Drew McIntyre to walka tez zapowiada sie niezle i nie ma tu zadnego pasa w tle.
Jesli na tej WMce beda jakies powroty i niespodzianki to naprawde moze byc jedna z lepszych WMek ostatnich lat, a juz na pewno bedzie lepsza od poprzedniej

autor: Wielki Babs

Dodano: 17-03-2019, 13:49
Host: 89-64-42-211.dynamic.chello.pl, IP: 89.64.42.211

Oczywiście, że to jest bardzo dobra WMka z mocną kartą, tylko smarki muszą jak zwykle narzekać.

Vince dał w tym roku to czego smarki chciały. Rollins o pas UV? Załatwione! Becky o pas Raw Women's? Załatwione! Nawet Kofi Kingston, ten Kofi Kingston o pas WWE? A pewnie!
Reigns nie będzie w ścisłym ME WM? No nie.
Do tego walki z dużym starpowerem - będą? A no pewnie że tak!
Walki dobre ringowo? A no jasne, że tak!
Momenty? Pierwszy ME kobiet jakiś? Pierwszy 100% czarny mistrz WWE? W końcu rozwalenie bestii czysto po 5 latach? Nie, nie ma żadnych momentów.

Na tej gali może każdy znaleźć coś dla siebie, ale jak zwykle szczekaczki smarkowe muszą narzekać. Ja chętnie obejrzę WM, a wam polecam przeprowadzić analizę na przyszłość, zamiast tylko hau hau hurr durr WMka w tym roku zapowiada się tragicznie durr durr hurr hurr auuuuu VINCE TY KUHWOOOOOOOOO!!!!!!1111one!

autor: DEWASTATOR LF

Dodano: 17-03-2019, 14:06
Host: apn-37-248-164-126.dynamic.gprs.plus.pl, IP: 37.248.164.126

No właśnie dlatego, że ta WM'ka jest robiona typowo pod smarków, będzie dnem. Batista vs. Hhh, Rollins vs. Lesnar - przecież te feudy to dno. Kingston w walce o pas xD, proszę was. Jak widać Vince łatwo może wami manipulować.

autor: Walrok

Dodano: 17-03-2019, 14:07
Host: apn-37-248-164-126.dynamic.gprs.plus.pl, IP: 37.248.164.126

Zapowiada się jedna z gorszych Wrestlemani

autor: Walrok

Dodano: 17-03-2019, 16:54
Host: 088156142105.unknown.vectranet.pl, IP: 88.156.142.105

napisalem obszerna wypowiedz na temat tragedii jaka jest aaa i wwe wcale nie jest takie zle jak sobie wyobrazacie ale ten pieprzony system nie chce przepuscic mojego komentarza. w skrocie

nie narzekajcie na wwe, nie podoba mi sie ich aktualny produkt ale jednoczesnie nie jest fatalny i rozumiem dlaczego im sie dalej oplaca. biorac pod lupe takie przypadki jak aaa to wwe jest najpiekniejsza fedka na swiecie. jak zwykle przesadzacie

autor: fanandrade

Dodano: 17-03-2019, 17:46
Host: 89-70-64-96.dynamic.chello.pl, IP: 89.70.64.96

@up

A co takiego dzieje się w AAA ?

autor: NJ

Dodano: 17-03-2019, 18:01
Host: 088156142105.unknown.vectranet.pl, IP: 88.156.142.105

gala king of kings skonczyla sie calkowicie promujac aew (wtf? XD) ludzie mieli to totalnie w dupie, kazdy byl zmeczony i nie mial pojecia o co wlasciwie chodzi. do tego takie smaczki jak konnan ktory pojawil sie dwukrotnie raz w roli heela atakujac rhodesa a drugi raz w roli face'a pomagajac bucksom xD i wy macie czelnosc cos mowic o braku logiki w wwe. dodam jeszcze ze rey de reyes to jedna z wielkich gal ppv aaa cos jak summerslam, royal rumble itd. w wwe polecam sledzic meksykanski wrestling niezle jaja czasem tam sa. fenomenem jest fakt iz taki atlantis ktory ma ponad 55 lat caly czas walczy w ringu i robi akcje ze springboardu.

autor: fanandrade

Dodano: 17-03-2019, 18:15
Host: 89-70-64-96.dynamic.chello.pl, IP: 89.70.64.96

No to faktycznie pierdzielnik większy niż w WWE

autor: NJ

Dodano: 17-03-2019, 18:18
Host: apn-37-248-166-120.dynamic.gprs.plus.pl, IP: 37.248.166.120

Tak mamy czelność, powiedzieć że w WWE nie ma logiki, bo nie i tyle. Co mnie jakieś AAA obchodzi ? Wwe robi fatalny produkt i nie obchodzi mnie, że gdzie indziej jest gorzej. To nie jest usprawiedliwienie.

autor: Walrok

Dodano: 17-03-2019, 18:39
Host: 088156142105.unknown.vectranet.pl, IP: 88.156.142.105

oczywiscie ze to nie jest usprawiedliwienie ale prawda jest taka ze przypieprzacie sie do wielu rzeczy niepotrzebnie. sam od wielu lat nie czuje magii wrestlemanii ale takie walki jak batista vs hhh, rollins vs lesnar czy final turnieju cruiserow sa dla mnie bardzo interesujace. kazdy z tych pojedynkow jest inaczej zbudowany i o ile chce zeby lesnar odpuscil juz sobie wwe tak jego walka z sethem wyglada solidnie bo maja za soba duza historie

autor: fanandrade

Dodano: 17-03-2019, 19:03
Host: ip4daba905.direct-adsl.nl, IP: 77.171.169.5

@up

Taaa,zwalszcza w przypadku tego konkretnego feudu...oni sie wogole w ringu widzieli od zakonczenia RR? Raz nie ma jednego,raz drugiego. Wspaniala historia wyciskajaca lzy z oczu xd

Triple H vs Batista byloby spoko jakies 4-5 lat temu. Teraz poziom ich bedzie oscylowal w granicach tego co DX i BoD pokazali na Crown Jewel. Jak nie gorzej,bo Batista teraz jest nieobyty z ringiem i jak tak na sucho wleci to mozemy miec uczte dla fanow botchy.

Final cruiserow...tu akurat moze byc ciekawie,z tym ze walka na 90 % wyladuje w kickoffie. A nie powinna o czym wszyscy wiemy.

autor: StunGun

Dodano: 17-03-2019, 19:59
Host: 088156244235.bartoszyce.vectranet.pl, IP: 88.156.244.235

@up


Andrade chodzilo ze Seth i Lesnar maja za soba historie z chociazby 2014/2015 bo wtedy czesto ze soba walczyli z tego co pamietam.


Co to Batista vs HHH to w takich walkach nikt nie liczy na swietny poziom ringowy to sa walki powerhouseow zawodnikow ktorzy maja spory kawal historii za soba i tutaj nie trzeba jakies 5stara zreszta ze tutaj mamy No Holds Barred co znaczy ze walka i tak bedzie dobra i nie zobaczymy w niej jakichs fikolkow czy innych gimnastyk

Teraz tak sobie mysle ze mamy np. NXT i swietnego ringowo Ricochet czy innych takich zawodnikow, oni sa swietni w ringu ale nie maja tego czegos, nie maja takiej charyzmy i gimmicku, to dlatego nie robia takiej wielkiej kariery w main rosterze, bo Vince nie obchodzi kto jest dobry w ringu.
Przykladowo SCSA, zawodnik ktory nie byl swietny w ringu, ale mial mega charyzme i swietny gimmick

autor: Wielki Babs

Dodano: 17-03-2019, 20:38
Host: apn-31-0-66-69.dynamic.gprs.plus.pl, IP: 31.0.66.69

1 Rollins vs Lesnar
2 Bryan vs Kingston vs Owens
3 Rousey vs Becky vs Charlotte
4 Asuka vs Rose vs Deville
5 Bayley i Banks vs Jax i Tamina vs Phoenix i Natalya
6 Revival vs Roode i Gable vs Ricochet i Black
7 Hardy Boyz vs Usos
8 Nakamura vs Rusev vs Joe vs Truth vs Andrade vs Mysterio
9 Balor vs Lashley vs Strowman vs Corbin
10 Mclyntre vs Reigns
11 Miz vs Shane Mcmahon
12 Batista vs Triple H
13 Cruserweight Championship
14 ATGMBR
15 Womens Battle Royal
16 Angle vs Cena

autor: nowy

Dodano: 17-03-2019, 20:39
Host: 178235184040.unknown.vectranet.pl, IP: 178.235.184.40

@fanandrade

A to, że dziwne rzeczy odchodzą w Meksyku to żadna nowość, tak samo jak walczący 55 letni Atlantis. W Japonii poza NJPW jest podobnie (choć tam też zdarzają się mocno postarzali weterani), taka specyfika tych 2 krajów.

Chociażby w AJPW wciąż walczy Ultimo Dragon (52 lata) i Masanobu Fuchi (65 lat!). W MPW wciąż walczą 49 letni Dick Togo i Great Sasuke
W Meksyku w CMLL walczą Negro Casas (59 lat) i Ultimo Guerrero (47 lat) co najlepsze rok rocznie robią obaj po ponad 100 walk, Blue Panther (58 lat)

autor: marky

Dodano: 17-03-2019, 21:44
Host: 088156142105.unknown.vectranet.pl, IP: 88.156.142.105

no wlasnie i najwazniejsze jest to ze oni wcale zlych walk nie wykrecaja. undertaker moze pozazdroscic takiej formy atlantisowi lub ultimo guerrero. ciekaw jestem jak oni to robia xD

autor: fanandrade

Dodano: 17-03-2019, 21:56
Host: 89-64-7-14.dynamic.chello.pl, IP: 89.64.7.14

Też mnie zawsze fascynowała ta długowieczność u Japońskich i Meksykańskich wrestlerów.

autor: adi95

Dodano: 17-03-2019, 22:03
Host: ip4daba905.direct-adsl.nl, IP: 77.171.169.5

Zauwazcie tylko ze zaden z wymienionych nie ma 2,08 cm wzrostu i 136 kg wagi. Undertaker jest nomen omen zaliczany do olbrzymow i wiadomo ze jego cialo tak dlugo nie pociagnie bo jest go...nie wiem...wiecej?ciezej?

A co do Rollinsa z Lesnarem...kurna,ja to widze tak w takim razie:
-Rollins wygrywa RR,wybiera Lesnara na swojego przeciwnika
-Vince i CT "Ej,przeciez oni juz ze soba feudowali x razy,po co maja marnowac czas na jakies zaczepki czy wymiany slowne skoro i tak wszyscy wiedza ze to kontynuacja ich feudu z xxxx roku?"
-Vince daje podwyzki i traktuje Setha jak jajko przed WM

Ergo: co z tego ze sie tlukli iles lat temu?
Ta walka nie ma zadnej OBECNEJ podbudowy. I to mnie tak wk******...

autor: StunGun

Dodano: 17-03-2019, 23:20
Host: 89-64-42-211.dynamic.chello.pl, IP: 89.64.42.211

A moim zdaniem to jest przypi*rdalanie się na siłę do WMki, bo o ile zgodzę się z tym że praktycznie nie ma podbudowy do walk, albo jest nie taka jak byśmy chcieli, to mówiąc o samej WMce, naprawdę jest karta tej WMki bardzo ciekawa. Momenty też będą, walki dobre ringowo, starpower, mniejsza podbudowa do feudów nie sprawi że tego wszystkiego nie będzie.

autor: DEWASTATOR LF

Dodano: 17-03-2019, 23:34
Host: ip4daba905.direct-adsl.nl, IP: 77.171.169.5

@up

Widzisz,a mi miedzy zawodnikami brakuje tego klipsa dzieki ktoremy wszyscy czekamy na starcie swoich ulubionych wrestlerow.

Nie chce januszowac,ale faktycznie,kiedys bylo lepiej,czlowiek nie mogl sie doczekac na rozpoczecie walki. Pamietam jak z ojcem ogladalem WM 24 to stary az usiedziec nie mogl "Dobra DAWAC TEN GONG K****" :D

Dla mnie wrestling to tez historia miedzy zawodnikami a nie tylko lanie sie po mordach w skreconych 3-4 tygodnie wczesniej "feudzikach".

autor: StunGun

Dodano: 17-03-2019, 23:44
Host: 89-64-42-211.dynamic.chello.pl, IP: 89.64.42.211

Ja nie powiedziałem że dobra podbudowa nie jest ważna, ale że po prostu brak jej nie skreśla automatycznie samej walki. Jest to ważny element wrestlingu, ale mowa tu o karcie samej WM, która niezależnie od podbudowy pozostaje taka sama i jest w tym roku naprawdę fajna i każdy może na niej znaleźć coś dla siebie.



autor: DEWASTATOR LF

Dodano: 17-03-2019, 23:44
Host: 78.9.185.59, IP: 78.9.185.59

jak ktoś sie nie może doczekać wm-anki to niech zamilknie na tej stronie i jest głupi.

autor: cmpunk

Dodano: 17-03-2019, 23:47
Host: 78.9.185.59, IP: 78.9.185.59

w sensie nie nie może ;p jaka by ona nie była nie mogę się jej doczekać bo dużo się dzieje i jeszcze przed samą wm dużo się zadzieje, a kto narzeka niech zamilknie na tej stronie i jest głupi.

autor: cmpunk

Dodano: 18-03-2019, 00:03
Host: host154-250-211-80.static.arubacloud.pl, IP: 80.211.250.154

ktos tu pisal ze WM zapowiada sie dobrze i faktycznie mimo ze bedzie te rekordowe 17 walk to karta w wiekszosci bedzie ciekawa, zwlaszcza dobrze podbudowane AJ vs Orton czy chocby Reigns/McIntyre, pewnie znowu znajdzie sie jakis wieloosobowy Ladder match o pas midcardowy zeby zmiescic wszystkie gwiazdy bo sam ATGMBR nie wystarczy na tak obszerny roster, jednak potrzebne tez sa jakies duze niespodzianki by gala zostala zapamietana i nadal powinien to byc niespodziewany wystep Ambrose'a ktory pomoglby Rollinsowi wygrac pas UV a potem odrazu samemu go przejmujac (zeby niebylo ze sobie Seth tak czysto Lesnara pojechal) trollujac wszystkich z tym odejsciem zamieniajac to w work, z Deanem moga sie jeszcze dogadac nawet kilka godzin przed gala wiec takie rzeczy wciaz sa mozliwe. niebyloby lepszej niespodzianki na ten rok

autor: logan

Dodano: 18-03-2019, 04:12
Host: 5.174.75.204, IP: 5.174.75.204

www.playerwf.laa.pl/profile.php?mode=register&sid=e15efe4569b3e9a7ce40392a92c88dc8
Oglądanie filmów za darmo szczególnie wrestlemni.

autor: :)

Dodano: 18-03-2019, 05:38
Host: public-gprs190794.centertel.pl, IP: 46.134.84.139

Zal

autor: Reset

Dodano: 18-03-2019, 07:58
Host: public-gprs190794.centertel.pl, IP: 46.134.84.139

Wm.ka moze 24 godziny kiedys walna walka dla kazdegi zawodnika zawodniczki z rosteru przy tym mizernym rosterze to powonno trwac 3 godziny

autor: Orochimaru

Dodano: 18-03-2019, 09:18
Host: 195.160.253.4, IP: 195.160.253.4

Zgadzam się, że WM zapowiada się nieźle i każdy coś dla siebie znajdzie, ale 17 walk to trochę za dużo jak na jeden dzień, myślę, że powinni pomyślec nad rozbiciem WM na 2 dni, sobotę i niedzielę, wtedy każda walka by otrzymała wystarczająco dużo czasu. Sam raczej całości nie obejrzę bo tak długa gala to mordęga, ale jest sporo walk, które są dla mnie interesujące.

autor: ???

Dodano: 18-03-2019, 13:57
Host: 088156244235.bartoszyce.vectranet.pl, IP: 88.156.244.235

@Logan

Podoba mi sie ten pomysl, bylby to na pewno shocker tej WMki, bo samo zwyciestwo Rollinsa jest w 99% pewne, chociaz rok temu tez sie tak kazdemu wydawalo i cyk...

autor: Wielki Babs

<<< newsboard WrestleFans >>>




23. czerwca 2019


Mistrzostwo Universal
Seth Rollins
vs
Baron Corbin

Mistrzostwo WWE
Steel Cage Match

Kofi Kingston
vs
Dolph Ziggler

Mistrzostwo Kobiet RAW

Becky Lynch
vs
Lacey Evans

Mistrzostwo Kobiet SmackDown
Bayley
vs
Alexa Bliss

Roman Reigns
vs
Drew McIntyre





7. czerwca 2019


Mistrzostwo Universal
Seth Rollins
pokonał
Barona Corbina


Mistrzostwo WWE
Kofi Kingston
pokonał
Dolpha Zigglera


Mistrzostwo Interkontynentalne
Finn Balor
pokonał
Andrade


50 Man Battle Royal
Zwycięzca: Mansoor

Undertaker
pokonał
Goldberga

Braun Strowman
pokonał
Bobby'ego Lashley;ego

Randy Orton
pokonał
Triple H'a

Shane McMahon
pokonał
Romana Reignsa

Handicap Match
Lars Sullivan
pokonał przez DQ
Lucha House Party





Designed by Paweł "Boryss" Borkowski

Użyte znaki towarowe, loga i nazwy firm są własnością ich prawnych właścicieli
i zostały wykorzystane tylko w celach informacyjnych i nie mogą być kopiowane bez zgody ich właścicieli.